piątek, 10 listopada 2017

CZY KRATA I PASKI DO SIEBIE PASUJĄ?

Cześć Kochani! :)
Wiele z Was śledząc najnowsze trendy na sezon jesień/ zima na pewno nie pominęła ponadczasowej kraty. Wcześniej wspomniany wzór pojawiał się wielokrotnie na wybiegach, a teraz na każdym kroku spotykamy go w sieciówkach. Trend jak najbardziej mi się podoba, jednak mam nadzieję, że pamiętacie post z tą marynarką, który pojawił się już wiosną. Marynarka od razu mnie urzekła i nie mogłam się  powstrzymać przed zakupem jej w second handzie. Czy krata i paski do siebie pasują? Większość łapie się za głowę i uważa, że raczej nie. Nie byłabym sobą, gdybym nie zrobiła na przekór. Moim zdaniem golf i marynarka tworzy ciekawą całość. Znowu stawiam na luźny zestaw, który nada się na co dzień.
Klimat zdjęć trochę inny niż zazwyczaj, więc dajcie znać co sądzicie. Pozdro!
zdjęcia: Karol (KLIK)
marynarka/ jacket- second hand 
golf/ jersey- H&M 
dżinsy/ jeans- butik Ostrów Wielkopolski 
buty/ shoes- Renee

2 komentarze:

  1. Buty z kokardka mi się mega podobają ;)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  2. To połączenie kratki i pasiaków bardzo tutaj do siebie pasuje, super całość.
    Pozdrowienia,
    DaisyLine - mój blog o modzie

    OdpowiedzUsuń