czwartek, 23 listopada 2017

ROCKOWA STYLIZACJA

Cześć :)
Co roku przeglądając szafę przed zimą zauważam jak mój styl się zmienia. W tamtym roku stawiałam na większą elegancję i miałam dużo butów na obcasie. W tym roku natomiast pierwsza, jesienna para butów to botki na płaskiej podeszwie, trochę w stylu rockowym. Moja szafa ciągle przechodzi jakąś metamorfozę. Ciuchy, które podobały mi się w poprzednich sezonach, teraz chowam na spodzie szafy. Boję się, a zarazem jestem ciekawa jaką zmianę zauważę kolejnej zimy. Czy przetrwają jakieś ciuchy z tego sezonu? O to jest pytanie. Wasz styl z sezonu na sezon też tak diametralnie się zmienia? Czy to za sprawą trendów?
zdjęcia: Karol (INSTAGRAM)
bluzka/ T-shirt- Reserved
bluzka/ blouse- H&M
spodnie/ pants- H&M
kurtka/ jacket- second hand
buty/ shoes- TUTAJ

6 komentarzy:

  1. wyglądasz pięknie i oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh I love it your pants darling~
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Get the basic guidelines to use and manage the Venmo login account. The manual instructions are provided to access the Venmo account on your compatible devices.
    Venmo Login | Venmo Login

    OdpowiedzUsuń
  4. "Get the basic guidelines to use and manage the Venmo login account. The manual instructions are provided to access the Venmo account on your compatible devices.
    Venmo Login | Venmo Login
    "

    OdpowiedzUsuń