środa, 15 listopada 2017

NAJMODNIEJSZY KOLOR SEZONU

Cześć!
Przeglądając pokazy mody na nadchodzące sezony nikomu nie mógł umknąć kolor czerwony, który wielokrotnie się tam przewijał. Nigdy nie byłam fanka tego koloru, twierdziłam że do mnie nie pasuje. Teraz ten kolor uważam za numer jeden i przeważa on w mojej szafie. :) Jestem oczarowana zestawami typu total look. Dziś postawiłam właśnie na tego typu stylizacje. Totalny miszmasz- czyli to co lubię. Zestawiłam ze sobą dresowe spodnie z aksamitną marynarką i mokasynami. Kto by pomyślał, że takie totalne przeciwieństwa będą do siebie pasować? Przedstawiam Wam moją ulubioną, a zarazem najwygodniejszą stylizację na jesień! Polecam każdemu kto lubi wygodę, a jednocześnie schludny wygląd.
Was też oczarował ten kolor sezonu? :)
zdjęcia: Karol (INSTAGRAM)
spodnie/ pants- Bershka
bluzka/ blouse- second hand
marynarka/ jacket- second hand
torebka/ bag- House
buty/ shoes- TUTAJ
naszyjnik/ necklace- Sinsay

10 komentarzy: